Pro Grani ®
Mitä Kauniaisissa tapahtuu? Plus maakuntahallinto & sote kokoinfo.
4.2.2015
Sote-laki vedettävä pois eduskunnasta
Näin kirjoittavat tämänpäiväisessä Hesarissa Keravan kaupunginjohtaja Petri Härkönen ja Mäntsälän kunnanjohtaja Esko Kairesalo. Oikeassa ovat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi:
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: