Tänään Finlandia-talolla min Paula RISIKKO kannusti kuntia ottamaan nykyistä rohkeammin
palvelusetelit käyttöön. Risikon mukaan palveluseteli on toimiva ja
kustannustehokas tapa parantaa kuntalaisten palveluja. Risikon mukaan palveluseteli lisää asiakkaan valinnan mahdollisuuksia,
parantaa palvelujen saatavuutta ja monipuolistaa palvelujen tuotantoa. Samalla se lisää kuntien ja yksityisten palvelujentuottajien
yhteistyötä.
Siis tämä kaikki on mahdollista nyt, mutta kuinkahan on sote-uudistuksen jälkeen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: