30.3.2025

LOPULTA KÄÄRMETALOA EI TULE

Kaupunginvaltuusto päätti 17.03.2025 lopulta yksimielisesti hylätä Käärmetalon kaavamuutoksen ja samalla kehotti viranhaltijoita valmistelemaan kaupunginhallitukselle esityksen alueen kaavoituksen käynnistämisestä kokonaan uudella käynnistyspäätöksellä ja siihen liittyvillä tavoitteilla.

Kaupunginhallituksen periaatepäätös kaupungintalosta luopumisesta ja rakennuksen purkamisesta, joka tehtiin 30.9.2024, on kaavan hylkäämisestä huolimatta yhä voimassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tähän mielipiteesi: