13.11.2013
Grani: Ei suurhelsinkiselvitykselle
Kaupunginvaltuusto antoi 11 Nov 2013 lausuntonsa suurhelsinkiselvityksestä: Kauniaisten kaupunki ilmoittaa, että se pitää erityisen kuntajakoselvityksen asettamista tarpeettomana; koko lausunto löytyy tästä. Lausunto olikin jo etukäteen selvä, koska vastustamme Suurhelsinkiä, ja meneillään on jo selvitys 4k = Kauniainen+Espoo+ Kirkkonummi+Vihti. Tätä selvitystä puurtaa yli 100 henkilön joukko; kuntarakennelain mukainen selvityssuunnitelma löytyy tästä. Kalliiksi tulee.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: