Suomessa sairastaminen kalliimpaa kuin EUssa keskimäärin!
Vieläkin kerrotaan, että Suomessa sairastaminen / sairaalahoito on ilmaista. Vuosien varrella maksut ovat nousseet. Niinpä tuoreen OECDn raportin mukaan Suomessa keskiarvopotilas maksaa terveydenhoidosta hieman enemmän kuin
EU-kansalainen keskimäärin. Suomessa vuonna 2015
terveydenhuoltomenoista 74 prosenttia katettiin julkisista varoista. EU:n
keskiarvo oli 79 prosenttia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: