Osana Kauniaisten keskustan loppuun rakentamista rakennetaan valmiiksi
myös Thurmanin aukio eli keskustori. Vastoin aikaisempia suunnitelmia keskelle
toria on ilmestynyt ”pömpeli” eli varauloskäynti rakennettavan asuintalo
Tribuunin pysäköintihallista. Pömpeli on kooltaan noin 4 x 5 metriä ja korkeus
arviolta 3 metriä; katso punainen nuoli yleissuunnitelmassa.
Kun yhdyskuntalautakunnan pöytäkirjaan ei tullut lautakunnan jäsenten haluamaa kirjausta pömpelin siirrosta, tein asiasta valtuustoaloitteen, jonka ehdotus seuraavassa:
Thurmanin aukion eli keskustorin käytettävyyden ja arkkitehtoonisen
ilmeen parantamiseksi kaupungin tulee neuvotella NCC-Bonavan kanssa siitä, että
pysäköintihallin varauloskäynti siirretään torin keskeltä sen reunaan.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: