Eilinen valtuustonkokous antoi äänestyksen jälkeen soten valinnanvapaudesta erittäin negatiivisen lausunnon. Eduskunnan vasemmisto-opposition mukaisesti Finn BERG moitti terveyspalveluiden valinnanvapautta sanoen, että vanhat ihmiset eivät osaa valita.
Oikeasti sote-valinta on helpompaa kuin kaupassakäynti. Valitsepa sitten oma ulkoistettu palvelu, Espoon keskus tai Leppävaara, niin hinta on aina sama. Tähän verrattuna valinta S-marketin, K-kaupan ja Lidlin välillä on tosi vaikeaa, koska kaikissa on eri hinnat. Kuitenkin seniorikansalaisetkin hyvin osaavat kaupassa käydä. Katso vielä http://www.prograni.fi/2017/03/terveyspalveluiden-ulkoistus-etenee.html.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: