Porvoo on ulkoistamassa terveyspalvelunsa;
terveysasemat ja hammashoidon. Porvoo on tekemässä ulkoistuksen, vaikka heillä
ei ole vaarana palveluiden menettäminen sote-uudistuksen vuoksi. Lopullinen
päätös jätettiin kuntavaalien jälkeen.
Tämä on juuri sama malli, jota olen ajamassa Graniin. Ja meillä on oikeasti
vaarana terveyspalveluiden loppuminen kokonaan. Ainakin seitsemän kuntaa on
tekemässä samoin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: