SDP julkisti eilen oman sote-ohjelmansa. Sen mukaan mikään hallituksen esittämä ei kelpaa. Vastustavat maakuntahallintoa ja vaativat sote-palveluiden jäävän käytännössä entiselleen ilman vapaata valintaa. Jälleen pääsi pintaan Jutta Urpilaisen vanha vinku, jonka mukaan "kunnalla olisi lähtökohtaisesti kaikissa tapauksissa kyky vastata itse myös palvelujen tuottamisesta.".
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: