Tukholman Karoliinisen instituutin professori Mats BRUMMELS sanoo: "Tutkimustemme mukaan kustannukset laskivat ja hoidon laatu pysyi hyvänä. Pelättyä epätasa-arvoa lisääviä vaikutuksia ei ole ollut." Lisäksi jonot lyhenivät tai jopa poistuivat.
Mikä kontrasti verrattuna demarien perusvinkuun a'la Jutta URPILAINEN "Kunnilla pitäisi olla lähtökohtaisesti kaikissa tapauksissa kyky vastata itse myös palvelujen tuottamisesta."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: