Tämänpäiväisen Hesarin mukaan vaalitulos huolestuttaa kulttuuriväkeä. Pirkko SAISIOn mukaan "vihreät ja vasemmisto jakavat keskenään älymystön, kulttuuriväen, tutkijat ja yliopistoväen". Jörn DONNERin (kommunisti, demari, ruåtsalainen) mukaan "Suomi on poikkeuksellinen länsieurooppalainen maa, jossa maalaisarvot jylläävät".
Vaalituloksen mukaan granilaisistakin 90% on sitten rupusakkia. Voi pyhä Sylvi!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kirjoita tähän mielipiteesi: