27.8.2013
Prof Kekomäki:Toivotan kaikkea pahaa sote-uudistukselle
Eilisessä Taloussanomissa terveyden- ja sairaanhoidon hallinnon emeritusprofessori Martti Kekomäki sanoo: "Meillä on yksi Euroopan epätasa-arvoisimmista järjestelmistä. Toivoo perhelääkäreitä, jotka hoitaisivat samoja ihmisiä vuosikausia. Hänestä työ, jossa lääkäri tuntee potilaan historian ja elämän, on hoitotyötä aidoimmillaan. Toivotan kaikkea pahaa sote-uudistukselle. Toivon, että se menee raikuen päin mäntyä."
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Herranpelostako se johtuu, että professorit ja korkeat virkamiehet saavat suunsa auki vasta eläkkeelle siirryttyään?
VastaaPoista